溫哥華旌旗教會


歡迎來到溫哥華旌旗教會,自從2020因著疫情的緣故,啟動網路小組開始,從1個小組到202212月啟動溫哥華旌旗教會。讓我們看見神的名被高舉在這裡,歡迎你一起參與我們愛的屬靈大家庭。

Welcome to Vancouver Banner Church!
We started as an Online Group in 2020 due to Covid-19. From just one small group, we were able to grow into our own campus, Vancouver Banner Church, in December 2022.
We continue seeing God's name raised in this beautiful city. We welcome you to join this loving and spiritual family.

牧長介紹


蔡淑霞 區牧

蔡淑霞區牧,台灣中原大學化學碩士。2016年回應神的呼召半職服事神,到2020年全職投入在神國的發展。在台灣建置國光及烏日分點,且負責大台中分點的建置及發展。在旌旗教會被裝備整齊且願意全心投入在宣教植堂的計畫中。
與先生蔡明睿區牧長一起跟隨教會的異象,並實踐神給的大使命,看見神透過旌旗教會在各處建立剛強榮耀的教會,極其興奮的與神同行、同工。



活動剪影



加入旌旗教會
常用連結

最新活動

快速連結